2013. november 11., hétfő

Waiting for... CEWE blogtrain

Here is an another and the newest blogtrain surprise for you. The theme is Waiting for... what? What you need :)
Here is my part. I haven't so much time so I created many wordlabel and some elements, papers.
I'm the 6th stop. Previous is Minyu and next stop is krisssz. Grab all parts and Happy Scrappin'! If you lost here is a full list at Golya's blog... 
(Just click on image to download)

Itt egy másik és a legújabb blogtrain. Direkt nem akartuk az IDSD őrületben megjelentetni na meg időnk is kevéske volt. A témája Waiting for...mire? Hát ez a jó benne, amire csak akarsz, arra vársz :)
Itt az én részem. Nem volt sok időm, így készítettem sok sok szócimkét és néhány elemet meg papírt. Én vagyok a 6.állomás. Előttem Minyunál voltál innen pedig krissszhez tudsz tovább menni.  Szerezd meg az összes részt és Jó Alkotást! Ha elvesznél Gólya blogján megtalálod a teljes listát...
(csak klikk a képre a letöltéshez)


9 megjegyzés:

Eszter(beszteri) írta...

Köszönöm!

eagleszem írta...

Vittem, köszönöm!

hékás írta...

nagyon szép, köszönöm!

Kaleena írta...

I LOVE all the word strips. Thank you very much.

Kireva írta...

Nagyon szép, köszönöm!

Mariann Abosné Lazányi írta...

Óóóó, magyar nyelvű címkék! Szuper, köszönöm!

Dawn írta...

Thank you so much for doing all the words in english too - much appreciated!! Lovely kit - thank you!!

Secima írta...

Nagyon szépen köszönöm. :)

Margó írta...

Köszönöm, örömmel vittem a készleted, Ilus!!!