2012. december 8., szombat

Did I mention the big news?


In this huge Christmas freebie fever I forget to post my big news in my blog...but I'm so happy...
I have a new Scraphome at....MSCRAPS!!!
I opened my store at 30th november and I really love this fantastic team, and I can meet here some exZZS designers and CT girls...:)
So...you can buy even at weekend my products 30% off at Mscraps and I have a brand new kit, Crystal Rain.

Ebben a nagy Karácsonyi Freebie lázban elfelejtettem leírni ide a nagy híremet...pedig nagyon boldog vagyok tőle...az új Scrapotthonom az...MSCRAPS!!!
November 30-án megnyitottam a boltomat és nagyon szeretem a csapatot, és találkoztam sok ex ZZS tervezővel és CT lányzóval...:)
Szóval...még ezen a hétvégén minden termékem 30% kedvezménnyel kapható az Mscrapsnél és van egy új készletem is, Crystal Rain.


I tried to create a christmassy and non-christmassy kit ....and this is my new collection. It's including 74 elements, 18 papers, 1 alpha with upper case and lower case letters, numbers and punctuations and a 5 pieces overlay set.
You can buy these either separately or all in one only at Mscraps.

Próbáltam egy karácsonyi-nemkarácsonyi készletet csinálni...és ez lett az új kollekcióm. 74 elemet, 18 papírt, 1 alphát nagybetűvel, kisbetűvel, számokkal és írásjelekkel, valamint egy 5 db-os overlay szettet tartalmaz.
Megvásárolhatók külön-külön és egyben is kizárólag az Mscrapsnél.


And my fantastic team created these gorgeous pages with the kit.
A szuperséges csapatom ezeket a csodás oldalakat készítette a készlettel.





Nincsenek megjegyzések: