2012. december 3., hétfő

Christmas Freebie - 3rd day

Today is 3rd December...I'm with my hubby about 9 and half years today :) It's a long time, because I'm 26 :) And - of course- we have another freebie part for you. I think you don't visited even at Giny's blog... During the day you will surely find the gift at her blog. Just click on image...:)

Ma van december 3-a...ma vagyunk 9,5 éve együtt a férjemmel :) Ez jó hosszú idő, tekintve hogy 26 éves vagyok :) És természetesen mára is van freebie számotokra. Szerintem Giny blogján még nem jártatok....a mai nap folyamán nála biztosan megtaláljátok majd. Csak klikk a képre...:)



And the today's christmas song...I was yesterday in a Christmas party at my workplace, so I'm a little tired...but I have to work today...so here is a song from one of my favourite movies, Actually Love...I hope your day will be happy with this song :) I'm like a radio presenter :)

És a mai karácsonyi zene...Tegnap céges karácsonyon voltam és kicsit fáradt vagyok...de dolgoznom kell...szóval itt ez a dal az egyik kedvenc filmemből, Igazából Szerelem...Remélem szép napotok lesz ezzel a dallal :) Olyan vagyok mint egy rádiós :)


Nincsenek megjegyzések: