2012. december 1., szombat

Christmas Freebie - 1st Day


This is the best time of the year...I love this period. I'm a Christmas fan and I'm waiting it through all year. Last year me and beedesign created a little freebie for christmas. And I wanted to create again in this year. But a little bit different way. When I was a child I loved the Christmas Calendars (because I loved the chocolate)...and I thought, I create a Christmas Calendar Freebie for you. But it is a huge project , so I created it with two fantastic hungarian designers, beedesign and Giny Scrap Designs
You can find for every day a little pack at one blog (me, beedee or Giny) and the last day will 24 December. If you will download all part you can get a fantastic and huge kit. 
I'm the first part. Just click on image and grab this. We hope you will like these little parts and we will see some pages with our collab.

Ez a legjobb időszak az évben...nagyon szeretem. Nagy karácsony fan vagyok, egész évben ezt várom. Tavaly készítettem beedeevel egy kis karácsonyi freebiet nektek. Szerettem volna idén is. Csak egy kicsit máshogyan. Amikor gyerek voltam, nagyon szerettem az Adventi Naptárakat (talán mert nagyon szerettem a csokit is)...ezért arra gondoltam, készítek egy Karácsonyi/Adventi Naptár freebiet nektek. De ez elég nagy meló, így két fantasztikus magyar tervezővel, beedeesign-nal és Giny Scrap Design-nal karöltve készítettem el.
Minden nap találtok majd egy kis csomagot valamelyikünk blogjában, az utolsó nap december 24 lesz. Ha begyűjtesz minden részt egy fantasztikus és hatalmas készletet szerezhetsz meg.
Én lennék az első nap. Csak klikkelj a képre a letöltéshez. Reméljük tetszeni fognak a kis csomagocskáink és látunk majd velük néhány oldalt.




And here is a little Christmas feeling...:) / És egy kis karácsonyi hangulat...:)


15 megjegyzés:

Jac írta...

Thank you, Ilus!

Margó írta...

Köszönöm!! Nagyon szuper az ötletetek és tudom, hogy sok-sok kis gyönyörűség ajándékot kapunk!! Nekem még sohasem volt "Adventi Naptáram":-)) ... most van!

N Zsuzsa írta...

Én is köszönöm, szeretek ajándékot kapni!!

hékás írta...

milyen nagyon szuper ötlet! alig várom az összes részt...

pimprenel írta...

merci beaucoup, l'idée est formidable.

Eszter írta...

Köszönöm, Ilus!

evadraga írta...

Köszönöm lányok! :)
Begyűjtöm az összeset!

bjud írta...

Én sem nagyon emlékszem saját adventi naptárra, és most annyira örülök, hogy Ti általatok nekem is részem lehet a lázas, és napról-napra izgatottan várt "nyitogatásban". Előre is köszönöm!! Gratulálok az ötlethez! Zseni vagy!

inmybox írta...

Thank you so much, this looks like it's going to be a great kit!

JeannieK írta...

Thank you! It looks like it will be a lovely kit.

Dawn írta...

Thank you - I will try and get all the parts!

Andrea Berkesné Bihari írta...

Szuper meglepi. csúcs a csapat! KÖSZÖNÖM!

marsie55 írta...

Thank you very much!! This is very generous .. hope you and yours have a very Merry Christmas, and a happy, healthy & prosperous 2013 :)

RoseAddict írta...

I just discovered your "Advent" kit. It is a great idea. Thank you so much for sharing your beautiful creations. I am very much enjoying the music, too. Now I want to go bake some apples with lots of cinnamon (and brown sugar, too, of course.)

Köszönjük, és Boldog Karácsonyt! And I wish lots of chocolate for you!

pgmaria írta...

szuper, köszönöm!