2012. december 6., csütörtök

CFA - avagy Golya kielemez minket

Történt ugyanis, hogy játékot hirdetett Golya, amire én nagy lendülettel jelentkeztem is. Tök izgis volt, kaptunk egy színpalettát meg sok-sok feladatot, minden napra egyet, amit a leírása alapján kellett elkészíteni. Na, nem tutorialokat kaptunk, hanem többnyire asszociációs feladatokat. Az aktuális érzések, hangulatok alapján kellett elkészíteni a kis készletkét. Persze lemaradtam, mint a borravaló, de a végén azért tartottam annyira a szabályt, hogy nem néztem meg előre, ami lemaradt...illetve egyet kihagytam...mivel nem tudom, milyen elemet utálok vagy használok keveset...az a nagyfotó talán, de azt nem tehetem bele egy készletbe :P Egy dologra már korábban is rájöttem, de most csak megerősíthetem magam...totál fakó vagyok :P Valamiért képtelen vagyok élénk színeket használni, de hogy mi lehet a bajom, fogalmam sincs?! Hogy elégedett vagyok-e a végével? Nos...elemenként igen...összességében...totális káosz...lehet azért, mert most ilyen is az életem egy kicsit. Nemrég kezdtem újra dolgozni, és eléggé zavar van még az agyamban. Na, már én is elemezgetem magam...:P Inkább meghagyom Golyának. A játék részleteit egyébként megtalálhatjátok Golya blogján illetve az elkészült készletek listáját is.
Ez lenne az enyém. Tudom, elég rémes a previm, de nekem az a legrémesebb része az egésznek...de igyekszem fejlődni...bár ebből a káoszból, ha valaki szebbet csinál...:)



Szép napot mindenkinek! :)

10 megjegyzés:

Gólya írta...

Köszi, hogy megcsináltad! Sztem mindenki csak a sajátját látja káoszosnak, mert nekem nagyon egybenlévőnek tűnik így a previ alapján (mindjárt kicsomizom). Igen, pasztell vagy, (nem fakó) de ez vagy Te Ilusom, és ez így jó!!!! És szép is lett volna, ha a változó hangulatokkal, érzésekkel egy harmonikus egységet hozol létre, na majd mindjárt jól megszakértem! :)))) Köszi még1x!

N Zsuzsa írta...

Szerintem is nagyon szép "bóbitás".

N Zsuzsa írta...

Köszönöm!!

Dawn írta...

Thank you - it is wonderful!

Krisz írta...

Egyeseknek milyen szép egységes kis készletet sikerült készíteniük! :) köszi. Vittem! :)

Kireva írta...

Nekem is nagyon tetszik.Köszönöm!

Minyu írta...

Hehehe, én is így vagyok, elemenként egész jó, nade egyben???
Viszont imádom a fakóságodat és örömmel töltikézem a csomagodat! Köszönöm!

Margó írta...

Köszönöm!

Scrapcoco írta...

Thank you so much for the freebie !

Paula írta...

Thank You! ~ Köszönöm!