2012. november 11., vasárnap

Egy kis Fantasy...hamarosan a falon is :)

Valószínűleg nem árulok el nagy titkot azzal, hogy a scrapbook mára az életem szerves része lett, nem telik el nap anélkül, hogy ne foglalkoznék vele. Csak egy gondom van/volt mindezzel. Az elkészült oldalaimat posztoltam itt-ott galériákban, fórumokban, de sajátként soha nem lett előhívatva még semmilyen formában. Már szinte minden családtagnak, rokonnak, ismerősnek készítettem valamilyen formában scrappelt oldalakat, sajáttal viszont nem nagyon tudtam eddig elbüszkélkedni. 
Nemrég a férjemnek volt egy felvetése. A kislányunk imádja a tündérkéket, meséket (ez konkrétan az ő esetében Csingilinget jelent :)  brutál mennyiségben, még jó, hogy több része van, már kívülről fújja a szövegét a kisasszony), mi lenne, ha készítenék róla egy oldalt, ahol a kis kedvenc lényeivel van együtt. Igenám, de aki ismer, tudja, hogy ez a stílus nem az én világom. Mindig csodálom a fantasy alkotókat, leesik az állam, de nekem nem jött még soha össze (vagyis nekem tetsző formában). Most viszont elhatároztam, hogy megcsinálom Petrámnak azt a képet, amit az apukája kitalált neki. Szerencsére igen jól ismerem a CEWE termékeit, így az nem volt kérdés, hogy hol készítem el a vászonképet. Már csak méretet kellett választani...na és persze elkészíteni a számomra lehetetlent. A fórumokban csöndesen olvasgatva láttam, hogy egy szuper erdős-tündéres készletet ajánlottak valakinek fantasy témában (ez SussieM - Enchanted Forest-je) Nem túl nagy, nem túl drága, és témájában tökéletes volt. Gyorsan be is szereztem és elkezdtem vele kísérletezni, és jelentem, másodszori nekifutásra sikerült is összehoznom vele egy oldalt, mutatom:


Ilyen lett az én kis tündérkém...én nagyon meg vagyok elégedve vele, és remélem, ha egyszer Petra megnézi majd idősebb korában, értékelni fogja, hogy készült róla egy ilyen oldal, ahol ő egy igazi tündérke lehet. :)
Már meg is kaptam az e-mailt, hogy elkészült, és átvehetem, alig várom, hogy végre a falon legyen :)

1 megjegyzés:

Gólya írta...

Itt is írom, szuper lett! Én is mindig abban reménykedem, hogy a fiúk értékelni fogják majd ezeket a képeket, amiket róluk alkotok!