2012. október 14., vasárnap

Big NEWS and a new kit!!!

Hello for Everyone!

I'm so happy now. In my last post I told you my store (ZZS) will closing on 15th October. I was despair...but I think I have a guardian angel because 2 days later I got a contract from a new and fantastic store. 
I am very pleased and I'd like to tell everyone that today I opened my new shop at Scrap Art Studio.
This is my new home and I hope I'll be happy here. 

In this case I have a new kit for you. 2 months ago I read a book and I really liked a city name in the story...this isnpired me when I created this kit. It is a little colorful like my other kits but I hope you like it.
So...the new kit name is Kildenree, and including 15 papers (5 solid and 10 patterned), 57 elements, 6 journaling cards and 5 page border. You can buy this collections either separately or in one only at Scrap Art Studio. And of course I have Opening sale. All my products are 30% off 13 through 21 October.

Hello Mindenkinek!

Nagyon boldog vagyok. A legutolsó bejegyzésemben elmeséltem, hogy a boltom (ZZS) bezár Október 15-én. Nagyon kétségbe voltam esve...de azt hiszem van egy őrangyalom mert két nappal később kaptam egy szerődést egy fantasztikus új bolttól. Nagy örömmel tudatom mindenkivel, hogy ma megnyitottam a boltomat a Scrap Art Studio-nál. Ez az új otthonom és remélem boldog leszek itt.

Ebből az alkalomból van egy új készletem számotokra. Úgy 2 hónapja olvastam egy könyvet és nagyon megtetszett egy város neve...ez inspirált a készlet készítésekor. Egy kicsit színesebb lett, mint az eddigi készleteim, de remélem tetszeni fog. A készlet címe Kildenree és 15 papírt (5 sima, 10 mintás) 57 elemet, 6 kártyát és 5 bordert tartalmaz. zeket külön-külön és egyben is meg lehet vásárolni a Scrap art Studio-nál. Természetesen van nyitási akcióm is. Minden termék 30% kedvezménnyel kapható október 13-21-ig.


And my Dream Team created these gorgeous LO's (and 2 from Judy - SAS CT member - thank you :) )
Az álomcsapatom ezeket a fantasztikus oldalakat készítette (és kettőt Judy - a SAS CT tagja - köszönöm :) )


I'd like to thanks for everyone for the good wishes and encouragements!
Have everyone a very very Nice day and Happy Scrappin'!!!

Szeretném megköszönni mindenkinek a jókívánságokat és a bátorítást!
Legyn nagyon nagyon szép napotok és jó szkreppelést!!!

Nincsenek megjegyzések: