2012. október 1., hétfő

Bad News and Store Closing Sale



I have no words for this...unfortunatelly my beloved store, Zig Zag Scrap will closing soon. All the Zig Zag team are shocked. I like so much this place, this is my second home. I love them all, the designers, CT members, customers. I want to thanks everyone this fantastic time which I spend at Zig Zag Scrap! I will miss you all. On this occasion (altough I'm very very sad) I create a Store Closing Sale. You can buy all my products 30% off until 15 October. If you buy anything, please download and unzip all files immediately because after October 15th the store will be closed. Because I love to designing I'd like to continue it. Now I'm in a great searching to find a new home for my products. I hope you will don't forget me in the near future and follow me my new store. If I have any informations about this I'll inform you immediately.
Thanks again for everyone and I wish everyone have a nice (and better) day!


Nem találok szavakat...sajnos az imádott boltom, a Zig Zag Scrap bezár. Az egész Zig Zag csapat megdöbbenve áll. Nagyon szeretem ezt a helyet, a második otthonom. Imádom az egész csapatot, a tervezőket, a CT tagokat, a vásárlókat. Szeretném megköszönni mindenkinek ezt a csodás időt, amit a boltban töltöttem. Annyira fogtok hiányozni. Ebből az alkalomból (bár nagyon magam alatt vagyok) csináltam egy Bolt Zárós Akciót. Minden termékem 30% kedvezménnyel kapható október 15-ig. Ha várásoldz nálam, kérlek mindenképpen töltsd le és csomagold ki október 15 előtt mert utána a bolt megszűnik. Imádok tervezni és szeretném folytatni. Most nagy keresésben vagyok, hogy talljak egy új otthont a készleteimnek.Remélem nem felejtetek el és a közeli jövőben követtek az új boltomba is. Ha bármi információm lesz erről, szólok nektek.
Köszönöm mégegyszer mindenkinek és legyen szép (és jobb) napotok!






1 megjegyzés:

Rita írta...

Én nagyon-nagyon szorítok Neked/Nektek Ilus!!!