2012. október 26., péntek

Autumn is dreaming about Owls - CEWE blogtrain

És igen...elérkezett az év utolsó cewe blogtrain ideje. Az első 3 teljesen tervben volt, ez az utolsó egy szuper felvetése volt Kovaxkának  az utolsó találkozón és azonnal el is indult a szervezés. Én kerestem egy palettát, beedee pedig címet, így született meg ez a szuper kis őszies, koratélies de mégis szuperséges blogvonat. Ahogy a címe is mutatja, Baglyokkal álmodik az ősz...hát bagolyban nem lesz hiány...szuper lesz az egész készletet egyben látni. Semmiképpen ne hagyjatok ki egy vagont sem. Jelenleg összesen 14 állomás van!!!


Yesss...here is the last cewe blogtrain in this year (this is the 4th). The title is Autumn is dreaming about Owls...so we have a lots of Owls in the tarins...:) We have 14 stops...grab all part now!!!

Ez itt az én részem:
Here is mine:


Én vagyok az első állomás, de belinkelem ide sorban az összeset, így ha elakadnál, visszajöhetsz ide és folytathatod a vonatozást :)
I'm the first stop and I linked all stops here.

1. Bóbita (itt vagy most/you are here now)

Remélem mindenkinek tetszeni fog ez a sok szuper készlet!
Mindenkinek szép napot és jó alkotást!

I hope you'll like all parts.
Have a nice day and happy scrappin'!




25 megjegyzés:

altalena írta...

Köszönöm szépen!!:)

Annamari írta...

Nagyon szép! Este le is töltöm, köszönöm előre is! :)

Kriszta (hozak) írta...

Köszönöm, Bóbita!

evadraga írta...

Ilus, fantasztikus egy csapat vagytok! :)) Nagy köszönet mindenért, és nagy örömmel vittem a gyönyörű készleted! :)
KösziKöszi!

Sapimanó írta...

Hatalmas ez a készlet! :o És gyönyörűű! Köszönöm szépen!

rubin írta...

Köszi, végre egy jó kis őszi készlet:)!

Soco írta...

OMG Ilus! This is soooo beautiful!!! Thank you!!!

hékás írta...

elképesztően gyönyörű, már lopom is! köszönöm!

Ági írta...

Köszönöm :)

Laurie írta...

I was anxiously awaiting this blog train. I loved the theme and the colors. And now I am here making my way through all the stops. Thank you for this lovely kit.

Lululu írta...

Nagyon-nagyon tetszik! Köszönöm szépen! Már töltöm is! :)

Christine írta...

Beautiful1 Thank you!

Krisz írta...

Köszi gyönyörű lett! :)

krisssz írta...

KKösziii:)))

shawnyrvr írta...

TYSVM for the awesome owl blog train. I love owls so much!

Minyu írta...

Szuperséges, vittem, töltöm, köszönöm!

Kisnyul / Andi írta...

Köszönöm!

do írta...

Micsoda készlet! Köszönöm!!!!

Margó írta...

Ilus, ez gyönyörűűűűűűűű és köszönettel viszem is:-))

Zoé írta...

Köszönöm szépen!

bjud írta...

Én még csak most kezdtem letölteni a készleteket, és rögtön a Te gyönyörűségeddel kezdem, Ilus. Nagyon szépen köszönöm!!

Tímea Bíró írta...

Szia Bóbita! Megnéznéd a letöltő oldalt, mert nekem ma nem sikerül letölteni. Előre is köszi!Timi

Ilus írta...

A link működik, csak valamiért kiírja, hogy túl nagy ahhoz, hogy átnézze, vírusos-e, de ha utána rányomsz, hogy mindenképpen letöltöd, akkor működik. Ha továbbra sem jó, akkor szóljatok, és feltöltöm máshova...

pgmaria írta...

Gyönyörűséges, köszönöm!

Dawn írta...

This is so pretty - glad it is still available!! Many thanks!