2012. szeptember 7., péntek

New: Frames for Life No.1 by Bóbita Designs


Here is my newest set and I can tell you - I don't want to seem conceited - I love this new product. When I started to know scrapbook my favourite style was minimal...and I love this style still today...
I think this new frame set is quite close to minimal. I created 7 similar but a little different clustering frames with pendants and word arts...I tried to create these to beautiful moments in our lives...but I add the frames into the pack without pendants and word arts and add these as elements so everybody can personal customizing the frames. I hope you like these. You can buy this set only at Zig Zag Scrap and it is on sale at this weekend. You can purchase it 20% off through sunday.

Íme itt a legújabb készletem és el kell mondanom - nem akarok beképzeltnek tűnni - imádom őket. Amikor elkezdtem megismerni a scrapbookot a kedvenc stílusom a minimál volt...és ma is szeretem...
Szerintem ez a készlet elég közel áll hozzá. Készítettem 7 díszített keretet medálokkal és feliratokkal...Igyekeztem az élet gyönyörű pillanatihoz igazítani őket...de a keretek a medálok és feliratok nélkül is megtalálhatók a csomagban , külön elemekként megtalálhatók azonban, így mindenki személyre szabhatja a kereteket. Remélem tetszik nektek. Megvásárolható kizárólag a  Zig Zag Scrapnél a hétvégén leárazással. Vasárnapig 20% kedvezménnyel kapható.


My CT girls are so creative and created so many gorgeous pages with it.

A CT lányok nagyon kreatívak voltak és rengeteg gyönyörű oldalt készítettek vele.


If you like it just leave here a nice comment and sunday evening I'll choose a lucky winner.

Ha tetszik, hagyj itt egy kommentet és vasárnap este kisorsolok egy szerencsés nyertest.

Have a nice day and Happy Scrappin'!

Szép napot mindenkinek és jó scrapelést!


1 megjegyzés:

kreatívhit írta...

Pompás egy munkád ez a keretvilág ismét.