2012. július 27., péntek

Summer Breeze Cewe Blogtrain

Here is the newest and fantastic blogtrain. The theme is...Summer of course...we have a fantastic color palette with fresh summer colors...I love these...
All part are fantastic, I think, and I'm the first station. If you need a great, huge kit, just visit all stations and grab all parts. 

Itt a legújabb fantasztikus blogtrain. A témája...a nyár, mi más...szuperjó nyári palettánk volt hozzá, imádom ezeket a színeket. Minden rész szuper, én vagyok az első állomás. Ha szeretnél egy hatalmas és nagyszerű készletet látogass el minden állomásra és szerezd meg az összes vagont.

Here is a preview to all parts| Itt egy közös előnézeti kép


And here is my part | És az én részem



If you lost you can find here the all stations| Ha eltévednél, itt találod az összes állomást

1. Bóbita you are here|itt vagy most
2 beedee  next stop|következő állomás
15. minyu previous stop|előző állomás


22 megjegyzés:

evadraga írta...

Köszönöm ezt a sok szépséget rejtő vonatot! :-)

CBH írta...

Thank you so much for this post. I want to let you know that I posted a link to your blog in CBH Digital Scrapbooking Freebies (please, notice the new url for my blog), under the Page 6 post on Jul. 27, 2012. Thanks again.

Tímea Bíró írta...

Köszönöm szépen!

Secima írta...

Megint sikerült egy klassz kis vonatot összehoznotok. Gratulálok!

Rosemary írta...

Thank you so much for taking part in this train! Your diver is delightful!

hékás írta...

nagyon tuti kis cucc, köszönöm szépen!

fl_connie írta...

Thanks so much for this lovely mini! What a great blog train!

Whitefrost írta...

köszönettel vittem

Sue írta...

Gorgeous kit, lovely summery colours and you swimmer is fab. Thank you very much

krisssz írta...

Nagyon klassz lett, köszi:))

Rita írta...

Köszönettel vittem és örömmel fogom használni :-)

biche57 írta...

thank you very much )))

Minyu írta...

Köszönettel elvittem!

Katie írta...

Egyszerűen mesés, köszönöm!

RoseAddict írta...

Very pretty, thank you!

Kisnyul / Andi írta...

Köszönöm!

Margó írta...

Köszönöm, vittem is magammal!:-)

Scrumptious írta...

Thanks for your part of the blog train! I particularly love the vintage diver and the cool blue doodle swirls.

Cocotounette írta...

Beautiful part !! Thanks for sharing :)

sandybell127 írta...

Vittem köszönettel! Szépséges vonatot hoztatok össze, imádom ezeket a nyári színeket... :)

Rita írta...

Próba üzi :)

Rita írta...

próba üzi IE-ről is :)