2012. június 15., péntek

Naturally by Bóbita Designs

Here is my next kit and a fantastic news...I'm already an exclusive designer at Zig Zag Scrap. The stuff at design team in the store are very nice, because they are very happy for my new status...:) Thank you girls!
So...my new kit...I think it is so simple (like me) and so ...Naturally...I like the Nature....walking in a forest...listen to the birds...watch the wawes of water...are these things beautiful, aren't these?
So I create a new bundle kit with this theme. I made 60 elements (all in png.), 20 papers (10 solid and 10 patterned - all in jpg, 12X12),  5 splats (all in png.) and 6 journaling cards (all in png.) You can buy my kit at ZigZagScrap either separately or in one.  And it's on sale friday through sunday.

Íme az új készletem és egy fantasztikus új hír...mostantól Exclusive tervezője lettem a Zig Zag Scrap csapatának. A tervezői csapat a boltban nagyon kedves, mindegyik lányzó nagyon örült az új státuszomnak :) Köszönöm lányok!

Szóval...az új készletem...szerintem nagyon egyszerű (mint én) és nagyon...természetes...szeretem a természetet...sétálni az erdőben...hallgatni a madarakat...nézni a vízben a hullámokat...nem gyönyörűek ezek a dolgok?
Ezért készítettem egy új bundlet ezzel a témával. Csináltam 60 elemet (png-ben), 20 papírt (10 sima és 10 mintás - jpg-ben, 12*12), 5 pacát/overlayt (png-ben) és 6 kártyát (png-ben).A készlet megvásárolható a Zig Zag Scrap-nél külön-külön és egyben is. Péntektől vasárnapig 20% kedvezménnyel.


My super team created some gorgeous LO's for me with it.
A szuper csapatom csodálatos oldalakat készített nekem a készlettel.


And here is a new facebook Fan freebie for you...just like my page and grab it!
És itt az új facebook freebie is...csak egy like az oldalamon és már töltheted is!



And play...my previous kit (Time Traveller) winner is LANA!
Congratulations, please write me an e-mail to bobita.scrapbook@gmail.com and I'll send you the coupon for kit!
If you want to win this kit just write a comment here or my facebook page and later I'll choosen two lucky winners!

És játék...az előző, Time Traveller készlet nyertese LANA!
Gratulálok, kérjek írj e-mailt nekem a bobita.scrapbook@gmail.com címre és küldöm a kuponodat!
Ezt a készletet is meg lehet nyerni, csak egy kommentet kell hagyni itt vagy a facebookon és majd sorsolok két nyertest.

Szép napot és jó scrappelést!
Have a nice day and Happy Scrappin'!

7 megjegyzés:

evadraga írta...

Gyönyörű oldalak ezzel a szépséges készlettel is! A CT lányok munkáitól kedvet kaptam én is, dejó lenne megnyerni ezt a Naturally kit-et!!

Secima írta...

Gratulálok az exclusive státuszhoz! Igazán megérdemelted. Gyönyörűséges lett az új készleted, nagyon-nagyon tetszik. :)

Dawn írta...

What a fabulous kit - I love it!! The elements are amazing. Thanks for the chance!

kreatívhit írta...

Igazán szépek ízlésesek a készleteid.

Stacey írta...

its beautiful! thanks so much for the chance!

CrystalNVa írta...

Luv the colors THANK YOU ;~} for the FB sharing..

zsetkkriszta írta...

Nagyon tetszik az új készlet gratulálok hozzá. A CT-s lányokat most kicsit irigylem :S, de remélem megnyerem s lesz nekem is egy ilyen készletem :).