2012. március 30., péntek

Nagy nap a mai.../ Big day is today...

Elérkezett ez a nagy nap is...nagyon vártam már...ugyanis a mai napon megnyitottam a polcomat a Zig Zag Scrap-nél.
Nagy öröm ez nekem és már most nagyon jól érzem magam ebben a szuper csapatban :)

Now here is the big day...I'm waiting this...because I open today my new store at Zig Zag Scrap.
I'm so happy to be here with this fantastic team.

Ebből az alkalomból természetesen készültem egy teljesen új és számomra nagyon kedves készlettel is. A Softly Elegant nevet kapta...próbáltam nagyon elegánsra készíteni, a színeit is e szerint állítottam össze: lila-mályva-beige-szürke. A készletben megtalálható 20 papír (10 sima, textúrált és 10 mintás) és 69 elem (némelyik kapott árnyékot is). Külön készült még hozzá egy 8db-os  kis kártya csomag és egy 6db-os overlay szett is. Ezen a hétvégén 30%-kall olcsóbban lehet megvásárolni a Zig Zag Scrap-nél akár külön-külön, akár egyben.
A többi készletem 20% kedvezménnyel kapható.

On that occasion I was create  a completely new  kit ...it's very nice for me as well. The name is Softly Elegant ... I tried to create this very elegant, the colors: purple, mauve, beige and gray. In the kit you can be found in 20 papers (10 solid with texture,  and 10 patterned) and 69 elements (some with shadows). I was create ​​of 8 pieces tag set and a 6 pieces overlay set. You can buy at his weekend 30% off at Zig Zag Scrap either separately or in one. My older kits you can buy at this weekend 20% off.






A csapatom elképesztő oldalakat készített nekem...és egy új taggal bővült...itt is sok szeretettel köszöntöm szrjuditot...:)

My CT created so many gorgeous layouts....and we have a new member...welcome here szrjudit...:)


Ebből az alkalomból is hoztam egy freebiet, de egy kis változás áll majd be. A jövőben a freebieket vagy a facebook oldalamon vagy a hírlevelemben (oldalt lehet feliratkozni rá)  fogom közzétenni. De továbbra is hozom őket, ezt megígérem :) Ezt a mostanit a facebook oldalamon találjátok meg.

On this occasion, I bring for you a freebie, but there will be a little change. I'll publish the freebies in the future on my facebook fan page or my newsletter (you can subscribe in this blog ) But I promise I will bring them :)
Now you can grab this add-on from my FB fan page.



És nyereményjáték...az előző készlethez még nem sikerült eddig nyertest hirdetnem, de tegnap este a kislányom kisorsolta nyertest, aki...

Audi

gratulálok! 
kérlek küldj egy e-mail elérhetőséget a bobita pont scrapbook kukac gmail pont com-ra

Természetesen az új készletet is meg lehet nyerni, csak hagyj itt vagy a facebookon egy kommentet...hamarosan sorsolok...:)

My daughter choose a winner for previous kit, who is

Audi

congratulation!

Please send me an e-mail.

If you want to win my new kit just leave here or facebook a nice komment and I'll choosen a lucky winner soon!




7 megjegyzés:

Secima írta...

Sok sikert az új boltodban!
Köszönöm a freebiet!

Eszter(beszteri) írta...

Gratulálok az új bolthoz, igazán jó helyre kerültél!
Amikor megláttam Rita oldalát a galériában, egyből beleszerettem, és beleszerettem a készletbe is. Gyönyörű! :)
Köszönöm a freebie-t, vittem! És köszi a lehetőséget a nyerésre is!

Tímea Bíró írta...

Szeretettel gratulálok! Hidd el fantasztikus lesz az új bolt, minden szempontból!!! Jó döntés volt!
viszem a freebie-t is!

Kireva írta...

Gratulálok!Sok sikert az új bolthoz!
Én nagyon szerencsés vagyok, mert már korábban megkaptam Ilustól a készletet,ami gyönyörű.
Sajnálom, hogy nem tudtam oldalt készíteni a megjelenés előtt.

kreatívhit írta...

Gratu a bolthoz és sok sikert.

Audi írta...

Köszönöm! Itt is minden jót kívánok az új boltodhoz, és letöltöttem a szuperelegáns freebiet is.

Ági írta...

Én is csatlakozom a többiekhez: Gratulálok az új bolthoz!
Köszönöm a freebiet és a lehetőséget :)