2012. március 4., vasárnap

Miracle Blogtrain

A cewe fórumán újabb blogtrain indul. Nagyon izgulok, mert most én próbálom majd kézben tartani a szálakat és segíteni mindenkinek, akinek kell. Remélem sokan jöttök rá. Amikor kitaláltam a témát éppen nagyon tavaszváró pillanatomban jött az ihlet. Így született a Miracle cím, mert nagyon vártam, hogy valami csoda folytán hirtelen tavasz legyen. Sajnos nem lett, de teljesen elkapott a hév. Találtam egy gyönyörű palettát, kiegészítettem néhány színnel és összeállítottam egy montázst is inspirációnak, hogy lássátok, milyen csodára is gondoltam én.



Az elkészítés határideje április 11-e lenne és a blogokba majd 13-án reggel kerülne fel.
Gyertek sokan...várunk mindenkit szeretettel! 

1 megjegyzés:

Rita írta...

Nagyon inspiráló a paletta és a montázs is :) jövök. és jövök majd nyilván segítségért is :)))