2012. március 4., vasárnap

Márciusi játék és a februári győztes/March challenge

Már korábban kisorsoltam, de csak most van időm leblogolni. Szuperszép oldalakat készítettetek nekem a februári játékra, mutatom őket:

whitefrost


evadraga


Skippy


Detti


Secima


Nos, Miss Petra kisorsolta a győztest...nagyon megküzdöttem, hogy megtudjam, mert ahogy kihúzta a nevet elszaladt elbújni vele, de végül megkaparintottam a kis kezéből. A győztes : evadraga!
Gratulálok!

És most a márciusi feladat.
Egy recept játékra gondoltam most és a kislányom persze segített az összeállításban (most is húzgálta a papírcetliket, nagyon szereti ezt csinálni), így született a következő lista:
1 keret
2 papír
3 fotó
4 szín
5 virág

Tehát az oldalon szerepelnie kell 1db keretnek, 2 db papírnak, 3db fotónak, 4 különböző színnek kell lennie az oldalon és 5 db virágnak. Ezeken kívül más is szerepelhet rajta, de a felsoroltakból csak annyi lehet, amennyit megadtam. Készítettem egy freebiet, de nem kötelező használni hozzá. Az határidő most is a hónap vége (március 31). Az elkészült oldalakat linkeljétek be egy hozzászólásban. A nyertes kap egy 5$-os kupont a boltomba.

So...here is the march challenge.
This is a recipe challenge. Create a LO with these ingredient: 1 frame, 2 papers, 3 photos, 4 colors, 5 flower. 
You may use other elements on it, but from listed you have to use only as I gave. I made a freebie. If you need, use it, but not required. The deadline is 31st of March. If you are ready write a comment here with your LO's link. The winner will receive a $ 5 coupon for my shop.


Jó alkotást mindenkinek!

Happy Scrapping!

4 megjegyzés:

CBH írta...

Thank you so much for this post. I want to let you know that I posted a link to your blog in CBH Digital Scrapbooking Freebies, under the Page 3 post on Mar. 04, 2012. Thanks again.

Whitefrost írta...

Köszönöm a freebiet és biztos jövök játszani.

Audi írta...

Köszönöm a lehetőséget! Itt az elkészült oldal:
http://audikalandozasai.blogspot.com/2012/03/bobita-es-tavasz.html

Whitefrost írta...

Elkészültem az oldalammal, éppen időben:
http://whitefrostscrapbook.blogspot.com/2012/03/bobita-marciusi-jateka.html
Szép napot:)