2012. március 25., vasárnap

Hunny Bunny by Bóbita Designs

Hoztam egy új készletet. És végre először sikerült beelőznöm az alkalmat is :)
Egy kis tavaszi, nyuszis készlettel jöttem. Na, nem vittem túlzásba a nyuszizást, a készlet szerintem bármilyen oldal elkészítéséhez felhasználható. A készlet 24 papírból áll (15 sima és 9 mintás) valamint 52 elemből, némelyik kapott speckó árnyékolást is. Ezen kívül készítettem egy 5db-os kis overlay csomagot is és egy 6db-os kis kártya pakkot. Az összes megtalálható a Scrapinsidernél és a hónap végéig továbbra is tart ott a 40%-os leárazásom, így ezekre is érvényes :)
Remélem tetszeni fog nektek

I create a new kit for easter...but not too much bunny...:) The kit contains 24 papers (15 solid papers and 9 patterned papers) and 52 elements (some with shadows). And I create an overlay set (5 pcs) and a journaling card set (6 pcs). You can buy these at Scrapinsider 40% off until the end of months. I hope you like them.






Ezeket az oldalakat pedig a szuper CT lányaim csinálták...:)
These pages create my super CT girls :)

golya

Jessie
Margó/Juma
kmonali
Melcsi
Minyu
ritacica
rubinka

Sandybell
zitz

Most is készítettem egy kis freebiet, fogadjátok szeretettel.
I create a freebie for you, I hope you like it.


Ha tetszik a készlet hagyj itt egy kommentet és megnyerheted. Szerdán kiválasztok egy nyertest.
If you like the kit leave here a comment and wednesday I'll choosen a lucky winner.



10 megjegyzés:

Secima írta...

Nagyon szép a készlet, az egyik nyuszi különösen aranyos.
Sajnos a freebei-t nem tudom letölteni.

Ilus írta...

Megnéztem a linket, nekem ment, de betettem újra, hátha így már menni fog!

CBH írta...

Thank you so much for this post. I want to let you know that I posted a link to your blog in CBH Digital Scrapbooking Freebies, under the Page 4 post on Mar. 25, 2012. Thanks again.

Whitefrost írta...

Fantasztikus készlet, mint mindig. Freebie-t köszönettel vittem

Kireva írta...

Én is köszönöm.A nyuszis gombok nagyon tetszenek.

Audi írta...

Hangulatos, pihe-puha, nagyon tetszik. Köszönöm a lehetőséget, a freebie-t vittem...

Sarah M. írta...

Thank you!

Karen írta...

Köszönöm! This kit is lovely.
wildchild508 @ hotmail . com

Libra írta...

Thank you so much for this lovely freebie!
Are the 3 papers in the preview also part of the freebie kit? Because after extracting the zip file there were no papers in the folder.

zsetkkriszta írta...

Köszönöm szépen letöltöttem. Remélem használni is tudom majd. Letöltöttem tőled a yellow dream-est is azonban nem lehet kicsomagolni :(