2012. február 29., szerda

Új termékek by Bóbita Designs

Ebben a hónapban sajnos végig beteg volt valaki itthon, így nem voltam túl produktív (na jó, nagyon az voltam, de az majd csak holnap derül ki, mennyire...:) ) Így most, hogy meglegyen a havi követelmény a boltokban 3 kis szettet hoztam. 
Elsőként egy alpha csomagot, amely az Antique Alpha címet kapta. Szerintem nagyon passzol a legutóbbi készletemhez is (Blue Bird), az is adta hozzá az inspirációt. A készlet nagybetűket tartalmaz, amiket vintage stílusú cetliken helyeztem el.

I have this months 3 little set.
 First is a vintage style alpha...Antique Alpha. The set contains the capital letters.


A második készletke is az antique jelzőt kapta...Antique Overlay...ezek a kedvenc pacáim, vagy overlayek...kinek hogy tetszik. 5 db található a készletben. Én minden oldal készítésekor használok ilyeneket, hátha másnak is tetszenek :)

Second is an overlay set. This contains 5 overlay or splats...what you need :) 


És végül a szintén nagy kedvenc varrások...Funny Stitches nevet kapta a készlet. 10 db varrás található benne mindenféle formában...szintén sokat használom...sőt én nem is tudok nagyon oldalt készíteni varrás nélkül, ezért is született meg ez a szett.

And the last is my favourite stitches...:) The set contains 10 stitches.


Mindhárom készlet megtalálható a boltjaimban: Scrapinsider, Digiridooscraps és With Love Studio.
Nyereményjáték most nincs, majd holnap lesz...de azzal biztosan jobban fog járni a nyertes...érdemes lesz bekukkantani :)

You have to buy these in my 3 shops: Scrapinsider, Digiridooscraps and WithLoveStudio
Come back tomorrow...I have a something new and huge...:)

Nincsenek megjegyzések: