2012. február 26., vasárnap

Mindenféleség és freebie

Nos...annyi minden blogolnivalóm van, így most megint sokmindent teszek bele ebbe a bejegyzésbe...

Először is...a legutóbbi heticewén ugye én nyertem és a kupont, az Oscraps boltjába kaptam...mondanom se kell, nem maradt nálam túl sokáig, gyorsan le is vásároltam. Így jutottam Dido legújabb készletéhez (is), amiből egyik este hirtelen nagyon oldalkészíthetnékem közben ezt csináltam:

Dido Designs: Little Birdie Told Me

Aztán...a heticewe mostani feledata még mindig a Give Five jegyében telt, most az volt a feladat, hogy a készletek felhasználásával készítsünk oldalt...nekem ezt sikerült

Felhasználtam: még nem sikerült összeszednem, hogy melyik kitől van, de pótolom

Aztán...ez egy korábbi SB kihíváshoz tartozott. Janka és Noémi készítettek egy szuper szerelmetes freebiet, ebből született ez az oldalam (a képen éppen nászúton vagyunk)



És még egy szuper kis meglepit hagytam a végére...Melcsi készített egy újabb freebiet I love potpourri címmel. Szívét-lelket beletette és szerintem nagyon szuper kis készlet lett...készítettem is vele egy oldalt.
A készletet le lehet tölteni Melcsi blogjáról.



Mel Designs: I love potpourri

2 megjegyzés:

Gólya írta...

Mind nagyon Ilusos! Csodaszépek! Melcsi freebie-jével már alig várom, hogy alkothassak, nagyon jó lett! Látszik ki tanítgatja őt :)))) Csak előbb még a kötelezőt befejezem...

Margo írta...

Lehellet-finomak az oldalaid. :-)