2012. február 10., péntek

Grow with Love Collab - Krysty Scrap Design

Krysty most egy gyönyörű collabbal kápráztatott el minket. Ez a boltja első közös készlete Grow with Love címmel. Tavaszi hangulatot akartak behozni a kis borús napokba a csodás elemekkel, és szerintem sikerült is...:) A készlet most ingyenesen elérhető, ha 10$ értékben vásárol valaki a Scrapbook.Art.Avenue-nál. Sőt, a közelgő Valentin-nap miatt még más kedvezmények is várják a vásárlókat, érdemes benézni! Gyönyörű készlet friss, tavaszi színekkel. Én nem is fotót tettem az oldalamra. Nagyon hiányzik a virágkötés, így most scrappeltem gyorsan egy virágcsokrot, remélem másnak is csokorra hasonlít :)




2 megjegyzés:

kreatívhit írta...

Tartalmas szép hetet számotokra.
Hoztam az első oldalam http://kreativhit.blogspot.com/2012/02/astoria.html
Nagyon kedvelem.

evadraga írta...

Méghozzá, gyönyörű csokor! :)