2012. február 20., hétfő

Give Five a cewén...és videoscrap 24

A cewe heti kihívásán bubu összetett feladata volt a soros. Az első része a feladatnak az volt, hogy egy 5 részből álló minit kellett készítenünk. Ezt aztán sorsolással elosztotta Mr Random, így került hozzám Golya kis minije.. a feladat következő része pedig az volt, hogy a mini felhasználásával oldalt kellett készíteni.
Én is készítettem egy kis minit, íme:


Ez pedig Golya minije volt, amivel a feladatot kellett megcsinálnom...szuper kis rész lett: 1 template, 2 papír, 1 gomb, alpha ecset és rám való tekintettel Golya még egy varrást is belerakott (nagyon köszi még egyszer)
Az ő részét és a többit is letölthetitek innen. Mivel mindenki egy színskála alapján dolgozott, így egy egész nagy készletet lehet ám begyűjteni. 


Ez pedig az oldalam lett

És nagy meglepetésemre reggel az e-mailek között egy kupon várt rám az Oscraps-hez, mert a a heticewén én nyertem...:) Nagyon örülök neki, ha levásároltam, megmutatom, mit készítettem vele...:)

És akkor már ide rakom a legutóbbi (szombati) videoscrap eredményét is. Az elején nagyon katasztróflisnak indult az oldalam, de a végére egész pofásra sikerült kihoznom...:P Krisssz vezette a vakon liftelést de belevont minket is, így lett sárga, meg mintás...a végén már nem is nagyon mertünk vad ötleteket beletenni...íme az oldalam...

Felhasználtam: 
Janka- Shoot
Karen funk - insd freebie
Bobita Designs - Just October, My baby's 1st Birthday, Blue Bird, néhány pedig még jövőbeni készletemből van...

5 megjegyzés:

CBH írta...

Thank you so much for this post. I want to let you know that I posted a link to your blog in CBH Digital Scrapbooking Freebies, under the Page 4 post on Feb. 20, 2012. Thanks again.

Pertine írta...

Köszi a minit!

Whitefrost írta...

Köszönöm, csodálatos.

Rita írta...

Köszönöm a klassz mini! gyönyörűek az oldalaid Ilus!!!

Sharon Horswill írta...

Thank you very much for this kit!