2012. február 29., szerda

Designer Spotlight a Scrapinsidernél!!!

Nos, akkor most elérkezett az ideje, hogy megmutassam miért is nem aktívkodtam olyan látványosan. A Scrapinsidernél ebben a hónapban én kerültem a spotlightba...és a kedves vásárlóknak valami igazán szupert akartam készíteni. Így valami hihetetlen hajtással 1 héten belül elkészítettem 5 bundlet, amit az 5 meglévő készletemre építettem. Az egyes bundlek 5 dolgot tartalmaznak: 1 készletet (papírokat és elemeket), 1 alphát, 1 template csomagot, 1 overlay csomagot és 1 valamilyen kiegészítőt tartamazó csomagot. Ezeket úgy csoportosítottam, hogy egy bundlen belül összepasszoljanak. Sok dolog még nem kapható a boltokban külön, csak a bundle tartalma egyelőre. Íme ők lennének...valamit a szuper CT-m oldalai...nagyon sokat dolgoztak a készletekkel, hogy mindegyikhez tehessek oldalt, komolyan, le a kalappal előttük...:)

In this month I'm in the spotlight at Scrapinsider. So I made 5 bundles for nice customers. Every bundle contains: 1 kit (elements and papers), 1 alpha, 1 template, 1 overlay set and 1 other element set.
Some parts of bundles are not available at the store, you can buy these parts solely with bundles.
So here are the bundles...with my lovely CT's pages...I think they are the best CT! They worked very hard with bundles. 

Golya
 Juma/Margó
 Melcsi

Golya
 Juma/Margó
 Minyu
 Ritacica
 Rubinka
 Zitz

Golya
 Juma/Margó
 Melcsi
 Zitz

Golya
 Jessie
 Minyu
Rubinka

beedee
 Golya
 Melcsi
 Sandybell

Ezeket a pakkokat most nagyon akciós áron lehet megvásárolni csak ebben a hónapban...ezen kívül pedig minden más, a boltomban lévő készletet 40% kedvezménnyel lehet megvásárolni egész hónapban...csak a Scrapinsidernél.

In this month you can buy each bundle on favourable pice and all of my other products are 40% off in the shop.


Nos, az előző bejegyzésben ugye nem volt játék, de ebben lesz...hagyj itt egy kommentet, írd bele, hogy melyik bundle a kedvenced és 1 hét múlva kisorsolok 1 szerencsés nyertest. Ha a facebook oldalamon is hagysz egy kommentet, nagyobb eséllyed lehet, ott is sorsolok egy bundlet majd.

Leave here a nice comment... write me which your favourite bundle is and I'll be back to choose a lucky winner in a week.  If you leave a comment at Bobita Designe facebook fanpage you have double chanche!!!

5 megjegyzés:

whitefrost írta...

Fantasztikus, csak úgy kapkodom a fejem, annyira jók. Az én kedvencem "Iced pink"

Skippy írta...

De jóóó!Már gyorsan írom is a bejegyzést...igen,én,én szeretnék nyerni...de nekem mind tetszik...hm...melyik is legyen..akkor én a Angelic Dream-re szavazok :)Köszi a játékot!

Erika Bánné Szikszai írta...

Ageless Love

Már rég nem jártam erre feléd, bocsánatot is kérek érte! :) Beszippantott a hagyma világa, no meg mostanában a konyhában ezerrel!

Fantasztikus dolgokat alkotsz! Nem is csoda, ha ilyen helyet foglalsz el a boltban! Szívből gratulálok! Tudtam, hogy nagy jövő elé nézel! Irtó tehetséges vagy! Csak így tovább!

Kireva írta...

Csodaszép mindegyik,nehéz a választás.Talán az Ageless Love-ra szavaznék.

szrjudit írta...

Nem hagyom ki ezt a játékot, rég óta szeretném megnézni az Angelic Dream készletet közelebbről ;)