2012. február 8., szerda

Blue Bird - Sorsolás...:)

Elnézést mindenkitől, hogy a hétfőből szerda lett, de most sikerült csak kisorsolnom a nyerteseket...:)
A készletet kapja (jó kedvemben 3-at is sorsoltam)

skippy
Timi
kreativhit

kérlek titeket írjatok nekem egy mailcímet a bobita.scrapbook kukac gmail.com-ra, és küldöm a kupont...szívem szerint egyébként mindenkinek adnék ám...
Akik most nem nyert, azoknak fel tudok ajánlani egy 50%os kupont a készletre. Ha valaki szeretné, az is írjon nekem elérhetőséget, és küldöm a kupont :)

Köszönöm, hogy játszottatok velem, ígérem hamarosan lesz még ilyen...:)

3 megjegyzés:

Timi írta...

Juhééééééééééééé! Hogy én most mennyire örülök!!!!!!!!!!!!!!!!!

kreatívhit írta...

Hopp hopp mire nyitja meg az ember az emailt.Köszönöm a lehetőséget nagyon örülök én is.Nekem már ettől klasszabb a hétvégém.Számotokra is vidámat tartalmasat.

evadraga írta...

Gratulálok Nektek! Gyönyörű készlettel lettetek gazdagabbak! :)