2012. január 13., péntek

After the Christmas - Cewe Blogtrain

Csihu - csihuhuuuuuuuuuuuu...van egy könyve Petrámnak, annak ez a címe...:) Nagyon szereti...ahogy én is a blogvonatokat...ha semmi időm nem lenne  (mint ahogy általában tényleg nincs is), akkor is jelentkezek ezekre. Most is így tettem...beedee kezdeményezésére útjára indult a cewe új blogvonata, After the Christmas címmel...bevallom maga a téma kifogott rajtam egy kicsit, de ilyenkor jönnek jól a bármikor felhasználható elemek, így nem kell mindig a témához kötődnie...

Hatalmas a vonatunk, 22 állomásból áll, és elárulhatom, hogy szebbnél szebb vagonokat lehet begyűjteni...:)
Beedee készített egy közös előnézeti képet is (le a kalappal, én a sajátommal is mindig küzdök)

I love the blogtrains...and here is the next, huge and fantastic cewe blogtrain: After the Christmas. 
It contains 22 stops, and I think all stops are beautiful and amazing :)
Here is a blogtrain preview from beedee




És ezzel a kis készletkével csatlakoztam a vonathoz

And here is my part...


2. krisz1972  előző állomás/previous stop
3. Bóbita itt vagy most/you are here
4. Golya következő állomás/next stop

Ha elakadnál, akkor itt megtalálod az összes állomást egy helyen.
If you have problem with any blogs, you can find here all stops...

24 megjegyzés:

bjud írta...

Szépséges! Köszönettel elvittem!

KrystyScrapDesigns írta...

Ilus, ez csodaszép! Köszönjük!

beedee írta...

Nagyon szépen köszönöm, hogy alkottál! Csodás, gyönyörű és finom, mint mindig!!!!

Melcsi írta...

Köszönöm szépen ;)... Még mindig nagyon szeretem az Ilusos cuccokat ;)...

Mariann Abosné Lazányi írta...

Szuperek a feliratok! Köszi, már töltöm is!

Krisz írta...

Gyönyörű a vagonod! Vittem ksözi! :)

ziti írta...

a szállítmányt köszönettel elvittem ;)

CBH írta...

Thank you so much for this post. I want to let you know that I posted a link to your blog in CBH Digital Scrapbooking Freebies, under the Page 4 post on Jan. 13, 2012. Thanks again.

Skippy írta...

Imádom!!!!Köszönöm hogy megalkottad,és már töltöm is!

Margo írta...

Szerintem abba a Top3-ba tartozom, akinek a legnagyobb "szüksége" van erre a befogadó CEWE csapatra. Ahol nem gond, hogy csetlek-botlok a virtuális világban, ahol mindig találok egy kinyújtott kezet, ahol fel sem tudjátok mérni, hogy nekem mennyit jelent ez.
Köszönöm, hogy van a mai világban egy ilyen csapat és ennek a csapatnak része lehetek.
Jelen világunkban nagy dolog az, hogy létezik egy ember, aki befogadja és MEGTARTJA a társakat, amitől a csapattársak is mernek - tudnak egyenként is meghatározó, értékes tagjai lenni a közösségnek. Köszönöm Krisssz, köszönöm Bee és köszönöm Lányok!:-)
Ehhez a blogtrain-hoz, aminek állomásaira örömteli izgalommal most indulok, egy köszönő idézetet szeretnék hozzátenni.
Köszönetképpen, most minden állomáson e bejegyzésem adom át Nektek:-)))

"Emberi közösségünk azon tagjai a leggazdagabbak, akik képesek anélkül adni, hogy a legkisebb mértékben is azt éreznék, nekik kevesebb maradt."
(Stephanie Dowrick)

Köszönöm Ilus, hogy a kisebb csapatodban is itt lehetek, ahol folyamatosan a békességes-inspiráló-alkotó nyugalomban élhetek!:-)... és az állomásodon rám is váró szép ajándékot is köszönöm, amit máris viszek magammal. Szeretettel: Margó

pgmaria írta...

Köszönöm, hogy vihettem! Igen szépségesek!

sandybell127 írta...

Vittem én is köszönettel...szuperség, mint mindig!!! :)

Whitefrost írta...

Köszönöm, hogy vihettem, gyönyörűségesen szép.

krisssz írta...

Nagyon klassz lett, köszi:))

Secima írta...

Nagyon szép!!!! Köszönöm!!!!

crosstown írta...

Very pretty Thank you

Dawn írta...

So cute - thank you very much!

altalena írta...

Nagyon szépséges lett a készleted, Köszönöm szépen:)*

Lime írta...

This is lovely - the baby is so pretty, too!

RoseAddict írta...

So very pretty! Thank you for your part of this blog train!

Noko411 írta...

A lovely kit! Thank you for sharing.

rubin írta...

:) Megint olyan szépségeset alkottatok, ez is nagy kedvenc lesz:)!

Toni írta...

megtiszteltetés volt ezt a vagontot is kifosztani! Köszi, viszi!!! :)

Zoé írta...

Köszönöm szépen. Vittem! :)