2011. november 4., péntek

Otthon, édes otthon...bepöfög a vonat.

A Digitális Scrapbook Nap alkalmából a Scrapbook.hu-n ismét blogvonatot szerveztek, amire szép számmal jelentkeztünk is.
Nagyon izgalmas volt a téma, a színvilág, és szebbnél szebb készletek születtek mindenkitől.
Javaslom, hogy töltsétek le mindet, mert egy fantasztikus mega-készletet lehet összegyűjteni :)


Ez pedig az én részem lenne...





és az állomások

14. ritacica30 (előző állomás/previous stop)
15. Bóbita (itt vagy most/you are here)
16. minyu (következő állomás/next stop)

25 megjegyzés:

todido írta...

már töltöm is, nagyon köszönöm!! :-)))

Minyu írta...

Szépséges lett, köszi!

altalena írta...

Az egészet úgy imádom ahogy van!! Köszönöm, már töltöm is :DD

Maja írta...

Nagyon szupik az elemek és a papírok is. Vittem, köszi!

beedee írta...

Gyönyörűséges, finom, lágy... csodás! Köszönöm!

Janka írta...

szépet alkottál! a pöttyös papírod elvarázsolt: imádom a piros pöttyöset :D

köszi, hogy jöttél, és gazdagítottad a vagonoddal a vonatot.

Melcsi írta...

Én is köszönöm! Szuper kis készlet.

icka írta...

köszönöm, letöltöttem, nagyon tetszenek az elemek, szuper jó lett!

pgmaria írta...

gyönyörűek!!! Vittem is :)

Kriszta (hozak) írta...

Ilus, szuper készletet hoztál össze! köszönöm :o)

Secima írta...

Nagyon szép dolgokat készítettél! Köszönöm szépen. :)

ziti írta...

igaán köszönöm! vittem! ;)

Krysty írta...

Ezt a részt ki nem hagynám!!!! Írok neked ígérem, csak kicsit behavaztam a napokban...

Whitefrost írta...

Csodálatosak a készleteid és nagyon örülök, hogy ez az enyém lehet:)

Annamari írta...

Köszi, éppen töltögetem őket! Szuper lett! A pöttyös papírt én is imádom!!! :)

Timi írta...

Köszönöm Ilus!Gyönyörű!:)

Dawn írta...

What a fabulous kit - thank youso much for sharing it! Hope you have a great weekend!

sandybell127 írta...

Csodás a vagonod! Vittem, köszönöm! :)

etherealfire írta...

Lovely share - thanks so much :)

Maria's Craft írta...

Just a quick note to let you know that a link to this post will be placed on CraftCrave in the DigiFree category today [08 Nov 02:00am GMT]. Thanks, Maria

Lime írta...

Very classic. Köszönöm.

Margó írta...

Még csak most értem ide, de nagy-nagy örömmel viszem a "rakományod", ami így ránézésre is nagyon gyönyörű lesz!! Köszönöm!

Johanna írta...

Thank you so much! Beautiful kit!

zsetkkriszta írta...

Köszönöm vittem :)

grammiedeb írta...

Thank you for sharing your talent and your papers and elements as your part of the Blogtrain.