2011. október 23., vasárnap

It's just October by Bobita Designs

Eléggé megkésve de meghoztam a legújabb készletemet. Őszi készlet egy kis halloween beütéssel. Először nem tudtam, mit kezdjek a témával, de ahogy elkezdtem csak jöttek az ötletek. Végül 70 elem és 30 papír (20 sima és 10 mintás) lett az eredmény. 
Október végéig kedvezményesen megvásárolható a Scrapinsidernél.


A little late, but here is my new kit. Autumn kit with a little halloween feeling. It contains 70 elements and 30 papers (20 solid papers and 10 patterned papers)
Until end of October you can buy it with discount at Scrapinsider









Sandybell


Jessie
Kmonali
Minyu
Ritacica
Rubinka
Melcsi
Golya
Zitz
 BeeDee


Hagyj itt egy kommentet és hamarosan kisorsolok valakit, aki megnyeri a készletet.
Leave me a comment here and I'll choose a lucky winner soon.

4 megjegyzés:

Whitefrost írta...

Remélem végre egyszer most én leszek a nyerő.

Secima írta...

Nagyon szép készlet és az inspirációs oldalak is igen jól sikerültek. Gratulálok!

Ányi írta...

Lekéstem? Vagy még nem? :) :)

evadraga írta...

Ugye még én sem késtem le!? :-))) Sorsolj Bóbita, kérlek. :-DD Olyan gyönyörű ez a készlet....szeretnék én is esélyes lenni elnyerni! :-)