2011. szeptember 2., péntek

Designer...és az első boltom...:)

Ezennel elárulom egy korábbi bejegyzésem titokzatosságát...a mai napon megnyitottam a kis polcocskámat a Scrapinsider boltjában. Korábban elkészítettem pár készletet, és néhány boltnak megmutattam...ők pedig szerződést ajánlottak. Nagyon örülök...számomra ez nagy elismerés...hiszen nagyjából csak április óta mélyültem el ennyire a scrapbookban. Remélem sokaknak örömöt okozok majd a készleteimmel.

Nos tehát...
Mától 4 új készletem kapható a Scrapinsidernél, két készlet és két template. Szeptember 18-ig 40% kedvezménnyel lehet hozzájutni.




A két template csomagban 4-4 template található, psd és png formátumban.




My baby's 1st Birthday...ezt a készletet Petrám ihlette. Nemrég lett 1 éves :) Eléggé lányos készletre sikeredett, de ha egyszer lányom van :) A készletben 77 elem és 16 papír található.




Summer Sunset...valójában a színek voltak, amik megfogtak először. Aztán ez kerekedett belőle: egy kis nyári naplemente. 52 elemből és 12 papírból áll a készlet.




Hamarosan remélem még többen lesznek, de két szuper CT lánykám (Golya és Melcsi) ezeket alkották belőlük:

Golya


és egy dupla oldal...


Melcsi


9 megjegyzés:

Gólya írta...

Elsőként szeretnék gratulálni és nagyon örülök, hogy dolgozhatok Nálad! Nagyokat megszégyenítőek a készleteid! Hajrá Ilus!!!!

Secima írta...

Gratulálok és sok sikert kívánok!

Blissz írta...

Gratulálok! Csodásak a készleteid és a templatek is! Sok sikert kívánok!

Era85 írta...

Szívből gratulálok!!!!!!! Igazán nagy megtiszteltetés, főképp, hogy tényleg jócskán felülmúlod a nagyokat! Hajrá!!!!! A csapatod zseniális! :)

Minyu írta...

Én is csak azt tudom mondani, amit a többiek! Hatalmas gratula és nagyon szépek a készletek!

Kriszta (hozak) írta...

Gratulálok Neked szívemből és sok vásárlót kívánok! :o)

Rita írta...

Oh, sok szeretettel gratulálok!!! Sok sikert kívánok!!! Én biztos a vevőid közt leszek, nagyon szeretem a munkáidat!!! :)

beedee írta...

Csak ámulok és bámulok!!!!!!! Gratulálok! Jó munkát, sok vásárlót és millió sikerélményt kívánok!!!

Anita írta...

Gratulálok itt is! :)
És szuper lett a fejléced! :)