2011. szeptember 1., csütörtök

Augusztusi kihívások a SCRAPBOOK.hu-n

Ismét eltelt egy hónap, és a kreatív csapat megint fantasztikus kihívásokkal készült augusztura is. Sőt, egy újabb, fotós feladattal bővült a repertoár.

100% nyár ...a feladat az volt, hogy valamilyen nyári emlékből készítsünk oldalt. Beszteri (Eszti) készített hozzá egy szuper freebie-t is, a kikötés az volt, hogy ezt használjuk fel. (letölthető regisztrált tagoknak innen)
Az oldalamhoz Dido fantasztikus új készletét használtam fel, amit én nyertem meg...nagyon örültem neki.


Dido Designs - EarthSong
Beszteri freebie



Itt a firka volt a téma és a feladat. Szuper cikkeket kaptunk mind digitális, mind hagyományos témában, és egy freebie-t s készített Icka. A feladat az volt, hogy olyan oldalt készítsünk, amin legalább 2 firka van.


Janka: Snapshot
Karen Funk: iNSD freebie (DHD)
Mörjike: iNSD freebie (DHD)
Doodle Designs: Imagine, Making Memories, Firka készlet
Dido Designs:EarthSong
Angels: A Mother's emotions
Bóbita Designs: Candy



Ennél a kihívásnál Mörjike egy színpalettát hozott. (ezekkel a színekkel és/vagy árnyalataival kellett dolgozni)Ez alapján kellett oldalt készíteni. Készített hozzá egy kis freebie-t, amiben csodás papírok találhatók.




Doodle Designs - Making Memories
Dido Designs - EarthSong
Design by Krista - Country cottage, Peaceful
Rainbow Designs - Happy Summer
Budaházi Brigitta - tépett papírszélek
Bóbta Designs - Candy


Altalena a kreatív csapattal egy receptet készített, ami alapján kellett az oldalakat elkészíteni. A hozzávalók közül legalább hatnak szerepelnie kellett az oldalon, ezek pedig a következők voltak:
  1. varrás
  2. szövegbuborék
  3. mintás papírcsík tépett papírszéllel
  4. fehér háttér
  5. pillangó
  6. virág
  7. képkeret
Sikeült mind a 7 hozzávalót felhasználnom...ez sült ki belőle.

Dido Designs - EarthSong
Janka - Reneved spirit Add-on, Snapshot,
Rainbow - Happy Summer
Doodle Designs - Imagine, Expresss Yourself
Beszteri -Cappuccino
Budaházi Brigitta - Tépett papírszélek
Karen Funk - iNSD bloghop (DHD)
Mörjike - iNSD freebie (DHD)


Az utolsó feladat (van még egy 5. is, amit hagyományos alkotóknak készített a Rayher és az SB.hu közösen, mivel én nem csinálok hagyományos oldalakat, így én abban nem veszek részt)
Szóvval a 6. feladat Icka kihívása...most olyan fotót kellett készíteni és felhasználni valamelyik havi kihívásnál, ahol nem lehetett rajta arc...valami mást kellett lefotózni, ahol nem az ember volt a lényeg...egy árnyék, egy virág, bármi más...én egy autókázás közben készült fényképet használtam fel, egy alagútból jövünk éppen kifelé, kint tűz a nap, ezért csak nagy fehérség látszik a kijáratnál, mintha a semmibe vezetne az út...a firkáljunk oldalamba tettem bele.

Szuper kihívások voltak most is...már várom a szeptembert nagyon...:)

Nincsenek megjegyzések: