2011. augusztus 17., szerda

SB.hu júliusi kihívások

Múlt hónapban is részt vettem az SB.hu havi kihívásain, de eddig még nem volt alkalmam felteeni ide is az oldalakat.

Az első kihívást Didó találta ki, a téma a levegő volt, ehez kapcsolódóan kellett oldalt készíteni. A feltétel annyi volt, hogy a kihíváshoz tartozó freebiet használjuk fel. A freebie letölthettő a regisztrált tagoknak.

Didó -  levegő freebie
Janka - Reneved spirit add-on

A második kihívás házigazdája sípimanó volt. Virágba borultunk...a témából is rá lehet jönni, hogy virágnak kellett szerepelni az oldalon. A kiírásban hagyományos alkotóknak virágkészítési technikákat mutattak be, a digitálisoknak pedig átszínezési technikát. Mivel én az utóbbi táborhoz tartozom, a feladatom az volt, hogy legalább 3 féle színben legyen rajta egy virág, és a felsorolt technikák közül valamelyiket használjam a színezésnél. Ez lett az eredmény:

Didó - Beautiful moment freebie
Krisssz - szeretet
Simply Tiffany Studios - virág
dtimy - maszk

A harmadik kihívást Mörjike hozta. Hagyj nyomot címmel. A lényeg az volt, hogy a címhez passzoló témában legyen az oldal, bármilyen téren. Készített hozzá kéz és lábnyomos ecsetet is, ami lehetett használni, de nem volt kötelező, szintén letölthető ingyenesen. Én Petrámról készítettem az oldalt, merthogy járni tanulunk éppen...ugyan lábnyomos lett, de megtaláltam Petra születésekor kapott üdvözlőlapján a kis láblenyomatát, abból csináltam az ecsetet hozzá.



Carla Dudley - Sunkissed
Designs by Mörjike - Ten little fingers, ten little toes freebie
BettieeScrap - Farmer of the Garden



A negyedik kihívást pedig Gigi vezette. Egy általa már korábban elkészített hagyományos alkotását kellett liftelni...vagy valami olyasmi. az elrendezést kellett lehetőleg követni, ehez készített is templatet illetve sablont a résztvevők számára. Ezek szintén letölthetők.


Hozzávalók később

Nincsenek megjegyzések: