2011. augusztus 17., szerda

Képek egymásnak XI.

Utolsó utáni pillanatban, de megint jelentkeztem a képek egymásnak játékra az SB.hu-n...Didó vezetésével. Mr. Random sorsolt, én whitefrost Évától kaptam oldalt, nekem pedog Didónak kellett készítenem.

Szuper képeket kaptam az alkotáshoz. De valamiért ilyenkor bepánikolok, hogy hú, mi lesz, ha nem tetszik Didónak (Giginél is ugyanezt csináltam ám)...elkeztem a fehér háttérrel, majd rájöttem, hogy Didó akkor csinál magának fehéret, amikor akar, most talán nem azt kéne...úgyhogy min. 20 kipróbált háttér, kismillió elrendezés, elemgyártás és mindenféle változtatgatás után nagy nehezen elkészültem...

A képeket Mia, Didó kislányának keresztelőjén készítették...
Ez lett belőle:

Hozzávalók később

Amit én kaptam, az pedig Petráról készült...nagyon tetszik...köszönöm szépen Éva!!! :)



1 megjegyzés:

Era85 írta...

Gyönyörű oldalt készítettél! Miából igazi angyalka vált! :)))) Nagyon tetszik!

A lánykádról készült kép fantasztikus lett!!!!