2011. július 1., péntek

Scrapbook.hu júniusi kihívások

Nemrég találta ki a Scrapbook.hu kreatív csapata, hogy minden hónapban, különböző témakörökben, összesen 4 kihívást indít, mindig más a házigazda és szuper ötletekkel állnak elő. Sikerült időben elkészülnöm az összes kihívásra, és nagyon élveztem mindet, alig vártam, hogy elkezdődjön az újabb hónap.

Az első kihívás Beszteri kihívása volt, gondolatok - apák napja címmel. Értelem szerűen apákkal kapcsolatos oldalt kellett készíteni, a hozzá készített freebiet is felhasználva. Az én oldalamon apukámmal vagyok, bár ő nem igazán látszik, de a lényege a pillanat. Sokat veszekedtünk egymással az esküvőm előtt, azt hittem nagyon haragszik rám. Végig jól bírtam az esküvőn a könnyekkel való küzdést, de amikor ránéztem a szülőköszöntő résznél, kitört belőlem a sírás, és tudtam, hogy nem haragszik rám, csak nagyon szeret.

Felhasználtam: Design by Krista - Bella, Lovely, Beszteri WA/Kártya

A második kihívás háziasszonya Janka volt, Stencilezzünk címmel. Itt a mist-et kellett alkalmazni az oldalon, ehez is készült freebie Mörjike által. Szuper volt.

Felhasználtam: Design by Krista - Shoot, Rainbow Design - Moments to remember, Janka, Mörjike - TFON

A harmadik héten Altalena kihívása következett, Csíkos a trendi címmel. A lényege az volt, hogy az oldal hátterének min. 50%-a csíkos legyen, ehez is készült szuper csíkos papírcsomag freebie. Ilyen lett az oldalam.


Felhasználtam: később hozom...

Az utolsó kihívás háziasszonya Dido volt. Egy általa készített oldalt kellett liftelni úgy, hogy csak néhány helyen látszott ki, és ő megadta az instrukciókat, hogyan néz ki az övé. Hát, a színeken kívül annyira nem hasonlít az oldalam az övére, de azért nem lett rossz szerintem, és még élveztem is.

A feldat elején:

Az oldalam (hozzávalók itt is később)



És így néz ki Dido eredeti oldala, amit liftelni kellett volna.




Összességében nagyon élveztem az egészet. Már el is kezdődött az újbb hónap, az első kihívásra már el is készültem, de majd egybe mutatom hónap végén a 4-et megnit.



1 megjegyzés:

beedee írta...

Imádom a sötét hátteres oldalakat!! Most azok a kedvenceim, de gyönyörséges mind!