2011. július 7., csütörtök

Díjat kaptam...3X is :)

Néhány napja, két szuper Scrapbbokos társamtól (Erika, Golya - Timi, Ancsi) díjat kaptam...mégpedig ezt itt:


Ezúton is nagyon nagyon nagyon köszönöm nekik! Igazán jólesik, amiért kaptam tőlük, és örülök, hogy ezt gondolják rólam. A feladatom, hogy továbbadjam a szerintem érdemes blogoknak! Rengeteg ilyen van...de nézzük, kiket választottam:
Altalena (mert fantasztikus ötletei vannak, és imádom a stílusát), Ancsi (mert hihetetlen a pakolászása :) ), Bettiee(mert sokat köszönhetek neki), Erika (mert mindig figyel rám), Fegya (mert ritkaságnak számít, és jó, hogy köztünk van), Icka (mert neki köszönhetem, hogy beindult a scrappelés, és nagyobb önbizalmam lett) Golya (Timi) (mert egy energiabomba, és kimeríthetetlen a screppeléssel), Luca (mert eszméletlen a tehetsége), Melcsi (ugyan nincs scrappes blogja, de ha lesz, majd remélem kiteszi, de miattam kezdett el scrappelni, és annyira örülök, hogy ilyen ügyes) Reni (főzős, de állati) (nemcsak hogy remek szakács, de a képei egyszerűen eszméletlenek)

7 megjegyzés:

Bettieescrap írta...

Kedves vagy és nagyon köszönöm:)

kreatívhit írta...

Köszönöm! A díj egy két kedves szó az értékelés kifejezése mind adva mind fogadva nagyszerű érzés.

altalena írta...

De édes vagy!!! Nagyon, nagyon köszönöm :)****

Era85 írta...

Nagyon szépen köszönöm!!!! :))))))))

beedee írta...

Gratulálok Neked!!

Melinda írta...

Hálásan köszönök mindent - nagyon aranyos vagy :-)...
A blogom készülőben és PERSZE, hogy kiteszem...

icka írta...

gratulálok a díjhoz és köszönöm szépen! hajrá továbbra is a scrapbook terén, pusszantás!!!