2011. június 25., szombat

Vintage, Summer, Travel - Blogtrain

A mai nappal ismét egy szuper blogtrain részese lehetek. A téma, Vintage, Summer, Travel, először azt hittem, távol áll majd tőlem, de jelentkeztem rá a scrapbook.hu iNSD napok alkalmával. Jó nagy határidőt kaptunk az elkészítésre, ettől függetlenül persze hogy az utolsó pillanatig húztam mindent.
A téma és a blogtrain kitalálója, Altalena egy inspirációs képet is csatolt, ez alapján készítettem el a készletem színvilágát is.



Mivel nem sok közöm volt korábban a témához vadul nekiálltam a keresésnek a neten. Ekkor akadtam rá Luca blogjára is...érdemes megnézni, eszméletlen szép ékszereket készít. Az engedélyével néhány képét felhasználtam, így szuper ecseteket készítettem  a készlet elkészítéséhez. (Sajnos a képfelbontás túl kicsi volt, így nem tudtam elemeket készíteni belőlük, de ecsetként szuperáltak :) )







És akkor a készlet...


Ez lenne az én részem, remélem tetszeni fog nektek.





És a vonat többi állomása:

Bobita  (ez vagyok én/you are here)

10 megjegyzés:

altalena írta...

Nagyon szép lett!!! Köszönöm!!:)

Kriszta (hozak) írta...

Valóban gyönyörűek ezek az ékszerek, ügyes vagy, hogy pecséteket készítettél belőlük. Nagyon szupi a készlet, megyek is és beszerzem. :o)

Janka írta...

köszike! nagyon szép cuccokat készítettél. amint lesz időm, készítek valami jót belőlük, pedig én nem vagyok egy vintage-rajongó :)

Gybogi írta...

köszönöm, nagyon tetszik!

Juma írta...

Nagyon szépnek ígérkezik, máris töltöm le és köszönettel viszem!:-)

Secima írta...

Csodás dolgokat készítettél!!!! Köszi szépen, le is töltöttem. :)

Gólya írta...

végre sikerült letöltenem, kibontanom, megcsodálnom! Nem semmit melóztál vele, rengeteg és csodaszépséges!!!!! Köszi!

Era85 írta...

Köszönöm!!! Szenzációsat alkottál!!!!

Titti írta...

imádom!!!!!!!! Köszönöm szépen!

Puzsi írta...

Köszönöm szépen, viszem! Milyen fantasztikus ötlet az ékszer-pecsét!