2011. május 29., vasárnap

Újabb nyeremények

Annyira örülök, sorra nyerem a készleteket! Ez több szempontból is szuper: egyrészt nagyjából még sosem nyertem semmit...na jó, ez nem igaz, telefonokat meg ösztönzőket a munkahelyemen, de az kemény meló és nem a szerencse műve volt (ennek örömére majd hozok egy munkahelyes-gyereknapi oldalt, most volt pénteken, és Petrám nagyon élvezte, de majd később bővebben), másrészt fantasztikus készletekhez jutok hozzá (ezúton is köszi, Mr. Random :) )

Már korábban mutattam, amit Oslitól nyertem, a Teddy-s készletet. Most másik kettőt mutatok...az egyik, egy eszméletlen szép...annyira örülök, hogy én nyertem...a színek, a hangulat, a finomsága...egyszerűen gyönyörű...Rainbow Designs - Fairygarden


A másik készlet nagyon cuki, jó piros, sok-sok elemmel, All Star - Two cute kids :)


A közeljövőben szándékozom oldalt készíteni minden nyereményemmel, csak Ilus tervez, Petra végez...nem hagy túl sok időt a tervben lévő sokezer oldalra...:) Csak szépen sorjában, de jövök mindenképpen velük...

2 megjegyzés:

Melinda írta...

Csak pár napig nem jártam itt, most meg kapkodom a fejem, mi minden történik errefelé ;)...

Nagyon várom az alkotásokat... szeretem a képeidet.

Ügyesen, sok sikert!

Anita írta...

Gratulálok! :) Tényleg szépek!