2011. május 28., szombat

RAK...tőlem és nekem

Még a scrapbook napok alatt kezdődött ennek a bejegyzésnek a lényege. Az egyik feladat a képek egymásnak nevet viselte, jelentkeztem én is. Akkor Gigit (Budaházi Brigitta) sorsolta mellém Mr. Random. Nagyon izgatott voltam, hogy neki kellett képet készítenem. Számtalanszor álltam neki az oldalnak (tényleg rengetegszer, nem is tudom hány félig elmentett verzió van a gépemen...:P )
Aztán valahogy mégis megalkottam egy oldalt és tetszett neki...annyira boldog voltam...:) Ezt készítettem neki:

Mörjike: iNSD, TFON
Janka: iNSD, Ünnepelj velünk
beszteri: iNSD
dtimy: TFON
Kriszta: TFON
Ányi: TFON, freebie
darinka: TFON
rainbow: Ünnepelj velünk
Yantra-art: Easter mini kit
Carrie Stephens: Spontaneous delight

A kihívások vén Dido újabb Képek egymásnak játékot hirdetett...itt czvikit sorsolták mellém. Még nem tudom, hogy tetszik-e neki az oldalam, ma volt a nagy leleplezés, remélem igen. Nagyon édes képeket kaptam tőle, mindenfélét, végül egy nagyon édes kismanóról választottam a képeket. Ez lett az eredménye:

Saskia - Aurore Amethyste
- Brised' Azur
Clem Designs - Breath of happiness
Dido - Beautiful Moment freebie
Sabee - Ünnepelj velünk

És én amiket kaptam...eszméletlenül tetszik mindkettő. A sors úgy hozta, hogy Kriszta készített nekem képet mindkét alkalommal. Először Petráról kapott képeket, egy piknikezős szülinapozásról...annyira tetszik a végeredmény, olyan vidám, nagyon eltaláta a színeket is, csodaszép


A másik képhez többfélét kapott tőlem, amiket választott és feldolgozott szintén eszméletlen jól néznek ki...az egész oldal...


1 megjegyzés:

Anita írta...

Nagyon jó lett minden kép, amit kaptál és ami készítettél! :)