2011. május 23., hétfő

Freebie...That's Me

Már korábban mutattam egy kukucskát, de ma már letölthető a készlet, amit csináltam. Múlthéten töltöttem be a 25-öt és gondoltam készítek egy készletet ennek örömére(na meg a sajátoméra is). Az inspirációt végül a scrapbook napok kihívásai közül a mindent magamról téma adta, így a készlet olyan, mint én...azaz a kedvenc színeim, egyszerűbb formák, kiegészítők, persze az elengedhetetlen lepkékkel...:)
Remélem tetszeni fog nektek is.
Két oldalt is beteszek mutatóba, ezeket a hugom és a barátnőm készítették. Nemrég kezdtem őket fertőzni a scrapbookkal (elég nagy sikerrel :) )...gondoltam bátorításként hat majd rájuk, ha beteszem az ő oldalaikat is...:) Nekem tetszenek. A készletet egyébként 4shared és Mediafire linkekről is le lehet tölteni (tudom, hogy sokan nem szeretik ezt vagy azt), remélem jól raktam be a linkeket...
42 elem és 25 papír található benne

Fogadjátok szeretettel:

 4 shared

Mediafire


Hugim oldala:


 Barátnőm, Melcsi oldala szépséges kislányáról, Kamilláról:


Később megpróbálok még egy pár ecsetet feltölteni, sajna az elmentésnél nem igazán úgy viselkedett a PS-em, ahogy gondoltam és a kiválasztott 3 ecset helyett az összeset lementette...de próbálkozom...

2 megjegyzés:

Era85 írta...

Jó olvasni, hogy fertőzöl! :) Az én húgaimat nem lehet rávenni erre, az egyiket nem érdekli, a másik nem ér rá! Úgyhogy most nem gyengén irigyellek!!! :)

Ügyes vagy! Mesés készletet alkottál!

Gólya írta...

Azta, Csajszi, hasítassz!
És mi az hogy csak 25??????? :PPPPPPP
Vittem, nézem! Majd referálok!