2011. május 6., péntek

Cewe 102...avagy a csipke másként...

Most először sikerült pályáznom cewe heti kihívásra. A téma a csipke volt, és lehetőség szerint nem vintage stílusban. Mire tudatosult bennem, hogy mi volt a kérés, addigra már elkezdtem csinálni egy abszolut vintage stílusú képet...végül eltettem későbbre...megpróbáltam máshogy feldolgozni...három napot agyaltam, hogyan is lehetne...aztán eszembe jutott, a kislányom csippujja (értsd: nagyon tud csípni a kis kezével), aztán egy fotót találtam róla, amin éppen nyúl valamiért,  eszembe jutott még a csipkebokor ...végül eljutottam odáig a hatalmas eszmefuttatásommal, hogy a csipkebokorról szedi a csipkét a csippujjaival. :) Lehet, hogy zagyvaságnak tűnik, amit írtam, de íme a kész kép (azért vannak hiányosságok...nem vagyok én profi még...sokat kell tanulnom...de azt hiszem, hogy a vanishing point-os leckét egész jól sikerült alkalmaznom :) )



Felhasználtam hozzá:
Krisssz - csipke ecsetek

1 megjegyzés:

Era85 írta...

Nagyon édes lett!