2011. május 4., szerda

Anyáknapja...utólag

El is felejtettem, pedig nagyon fontos dolog ám...merthogy idén ünnepeltek meg engem először ezen a napon...:)
Általában minden első dolognak nagy jelentőséget tulajdonítok, pedig úgyse lesz olyan, de mégis csak egyszer van első...
Reggel kicsi lányomtól kaptam egy kissé meggyűrt papírkát, amit apa szalagnemtalálás miatt a lurkó sapkájával kötözött össze :) mint megtudtam a meggyűrés oka, hogy Petra azonnal a szájába nyomta, amint megkaparintotta...ezen kívül még csokit kaptam tőle...de a lényeg, a papíron ez áll, a tündéri fotója mellett:

Szia Anyaci!
Bár még nem tudok beszélni, de azért apacinak elmondtam,
 hogy mennyire jó anyu vagy nekem.
Nagyon szeretlek!
Boldog Anyáknapját!

és még alá is írta valami kis firkával nekem...:)

Később átmentünk a nagyszüleihez is, nekik készítettem egy totálisan nyomtatóbarát oldalt, merthogy igen kevéske festék volt már benne...azt hiszem teljesen megfelelt, és a nagyik nagyon nagyon örültek neki...


Felhasználtam:
The flower of naturalness - Dido/ virág; Minyu/ maszk

5 megjegyzés:

Gólya írta...

Váó!
Ezt a stílust érezni kell, csodálom az ilyen szép minimálokat!
Már többször megállapítottam, hogy nekem nagyon beverték a "töltsd ki teljesen a lapot, nem pazarlunk" leckét :))))

Ilus írta...

Nekem meg a te stílusodról az a véleményem, hogy csodálom azokat, akik annyi dolgot rá tudnak tenni...nagyon tetszik, amit csinálnak, de arra meg én nem vagyok képes...egyszerűen nem akar annyira összeállni nekem...:):):)

altalena írta...

Nem könnyű minimal oldalt készíteni én mondom :P... de ez csodaszép!!!
A lánykád levele ... annyira aranyos, tök jó ötlete volt apának! :)

Era85 írta...

Csodás a képed!!!

Én is már sokszor akartam, próbáltam minimál oldalt készíteni, de valahogy nem jön össze! A lapot ki kell tölteni! Nekem is ez a lecke jutott! :)))

Az ajándékod gyönyörű, és megható! Igazán kreatív Apiskátok van! (Nálunk így hívják a gyerekek az apjukat, engem meg Anyiska! :) )

Anita írta...

Ez nagyon aranyos ajándék! :)
És nagyon tetszik, amit alkottál! :)