2011. április 18., hétfő

Zsongás...

Valahogy így is lehet nevezni azt, amit napok óta (azaz hónapok óta, csak a napokban talán még inkább) művelek... Totálisan elkapott a gépszíj, és megállás nélkül gyártom magamnak a scrapbook elemeket... Néhány napja még azt hittem, majd talán hetek, hónapok múlva megpróbálhatok elkészíteni egy saját készletet is...nagyon bátortalan voltam...amikoris a scrapbook.hu fórumán találkoztam egy blogtrain felhívással...erőt vettem magamon, és én is jelentkeztem...hátha nem lesz olyan vészes, és talán jó próbatétel lesz számomra...és így is lett. Jelentem elkészült életem első készlete (a "minősége" persze messze messze elmarad szerintem a profikétól, de valahol el kell kezdeni) Hamarosan ide is bekerül (még a héten), és azt már most elmondhatom, hogy valami hatalmas gigamega szuper készletet lehet majd begyűjteni a nem is olyan kis vonatunkról... Azóta viszont nagyon beleástam magam a szerkesztőprogramom rejtelmeibe (PS), és megdöbbentem, hogy eddig milyen szerencsétlenül kerestem, vagy nem voltam elég alapos, és hogy mennyi olyan funkciója van, amit feleslegesnek gondoltam, pedig nagyon hasznos/fontos...az elemek elkészítése totálisan kifogott rajtam, hiába próbáltam megcsinálni, nem tudtam rájönni, mi a titkuk, de ma sikeresen ráakadtam egy szuper oldalra, ami nagyon sokat segített (http://digitalscrapbookplace.com) ...legalábbis néhány elemet alapjaiban könnyebben meg tudtam csinálni, aztán már csak a saját fantáziám és állítgatások kellettek... Most napok óta alig bírok elaludni...olyan ez, mintha karácsony lenne nekem...állandóan kavarognak az ötletek a fejemben, mindenféle témák, hogy miket csinálhatnék, esetleg mit tudok itthon még előásni , vagy lefotózni, aminek hasznát vehetem, és állandóan füzetke van a közelemben, hogy gyorsan leírhassak mindent, ami csak eszembe jut... Úgy gondoltam, hogy a készleteket, amiket elkészítek majd felteszem ide is (legalábbis nagy részét) és majd letölthetők lesznek...tök boldog lennék, ha valaki használni tudná majd őket... Aztán remélem, hogy szépen lassan, de biztosan tudom magam fejleszteni...

1 megjegyzés:

Maja írta...

De szupi ez az oldal, amit írsz! Nem is tudtam róla, de így első látásra alig várom, hogy jobban bele tudjak mélyedni. Már annyi helyen keresgéltem én is, hogy hogy lehetne a saját cuccaimat ügyesebben elkészíteni, de nem találtam túl sok leírást. Itt meg gyönyörű gyűjtemény van. Köszi az ötletet!