2011. április 29., péntek

Spring Sensation freebie.../1.

Már korábban írtam, hogy megállás nélkül gyártom az elemeket mindenféle készlethez...néha kissé kaotikusnak tűnt a dolog, de jelentem kész vagyok (vagyis olyan 98%-ban, még hiányzik egy-két írnivaló)

Valamiért engem annyira nem vonz a húsvét, ellenben a tavasz annál inkább, akár téma, akár hangulat, bármilyen formában...ezért lett a készlet tavaszi, és nem húsvéti...

Friss, vidám színekből állítottam össze, rengeteg elemmel...azt hiszem eléggé túllőttem a célon vele, a végeredmény:
16 papír, 5 ecset, 3 wordart és 60 elem...
Ezen kívül van benne egy kis anyáknapi meglepi is (4 papír és 4 wordart)
Megpróbálom még ma feltölteni, de legkésőbb holnap délelőtt mindenképpen fennlesznek...igyekszem...

Addig is mutatom az előkéket, mert nem bírok magammal...:)


1 megjegyzés:

Gólya írta...

Lassan átjavíthatnád a blogod címét "Bóbita scrapbookozni tanít"-ra :))))
Nagyon ígéretes, az előke alapján, alig várom! Jöhetek majd CT-tagnak? :)