2011. április 24., vasárnap

Most már belevágok...

Osli meghirdette a második játékát is, amire korábbi javaslatok és hozzászólások alapján ezennel benevzetem. Ezt már nem volt olyan egyszerű összerakni, mint az első oldalt, mert egy kis agytorna is járt a feladat megértéséhez. Az alábbi táblázaból derült ki, hogy kinek mit kell felhasználnia az oldal elkészítésénél:


Az én számaim pedig ezek alapján: 1986.05.16
Háttér - 6 = világos árnyalatú papír
Elemek száma - 5 = 8db
Kötelező elem - 7 = varrás
Cím - 6 = kézírásos betűtípus

Végignézegettem a jelenleg meglévő készleteimet, de úgy döntöttem, hogy magam alkotom meg a hozzá szükséges elemeket. Remélem így megfelel az előírásnak (a hozzá felhasznált és újonnan elkészített elemekből szeretnék majd egy készletet is feltölteni, de jelenleg a billentyűzetem hol működik, hol nem, javítás alatt áll... így jelen pillanatban ezt a bejegyzést is elég nehéz megírni.)

Íme az elkészült oldalam:

5 megjegyzés:

Gólya írta...

Bóbitám, remek kis oldal, elképesztő jó ötlet a műanyag zsebes tároló!!!! Várom a kis freebie-t!!!

Osli írta...

Nagyon tetszik amit csináltál, főleg, hogy saját elemek. Ügyes vagy. Jaj, és láttam, mindjárt születésnapod van, fogadd előre is jókívánságaimat. :)

Ilus írta...

Köszönöm szépen a dícséretet és a köszöntést is :)

Minyu írta...

Ez nagyon szuper lett! Csajos, ráadásul saját készlettel. Le a kalappal!

Anita írta...

Ez is nagyon tetszik. :)