2011. április 22., péntek

The flower of naturalness ... Blogtrain Freebie

Eljött hát a mai nap...már nagyon izgultam, nekem ez lesz úgymond a belépőm...:)
A mai naptól elérhető tehát az előző bejegyzésemben említett blogtrain.


A téma színpalettája és ihletése adott volt, ezek alapján kellett kitalálni a készletet:
Magnólia - The flower of naturalness





Sikerült úgy időzítenem, hogy csak pár napom maradt az elkészítésre, de két nap alatt megalkottam...íme az én készletem (letölthető az alatta lévő linkről):


The flower of naturalness by Bóbita

A nem is olyan kis vonatunk összesen 26 kocsiból áll össze...
Az előttem haladó vagon Beszteri, az 5./previous stop/  beszteri blogja
Én lennék itt, a 6. vagonnal /you are here/
Az utánam lévő vagon Darinka a 7./next stop/  Darinka

Ha valaki szeretne egy hatalmas és szuper készletet begyűjteni, javaslom járja végig az összes állomást...megéri...:)

Íme egy kis összesített előke a teljes készletből - köszi Altalena :)







19 megjegyzés:

Secima írta...

Nagyon szép lett. Köszi szépen. :)

altalena írta...

Ilus, nagyon gyönyörű lett a készlet! Kedvencem a gombostű:D pusszantás

Minyu írta...

Nagyon tetszik, remek munka! Köszönöm! A cirádás kerek fémdíszek különösen bejönnek!

Juma írta...

Köszönöm, hogy a Te készleted is felvehettem az állomáson, örömmel fogom bontogatni!!:-)

Eszter(beszteri) írta...

köszönettel vittem! :)

Krisz írta...

Köszi! Töltöm is! :)

Puzsi írta...

Gombostű, pillangó! Szuper, már viszem is. Köszönöm!

Maja írta...

A pillangók nekem is nagyon tetszenek. Nagyon ügyes vagy, mindjárt viszem is. Köszönöm!

beedee írta...

Nagyon szépen köszönöm!!!!! Szuper lett!!

Mörjike írta...

Köszi, tőled is vittem. :)

Tinci írta...

Nagyon tetszik a készleted! Köszi, viszem!

Dtimy írta...

köszi, viszem is!

Janka írta...

Nagyon jó, már alig várom, hogy kibonthassam. Köszi.

Kriszta (hozak) írta...

Szépséges, köszönöm!

Blissz írta...

Köszönöm szépen! Nagyon szép lett!

do írta...

Viszem én is, nagyon köszönöm!

Moncsi írta...

Köszönöm!

Osli írta...

Köszönöm én is vittem

Névtelen írta...

able to use car seat belts with out a booster I went after him I immediately lost him [url=http://www.tonyluxury.com]トリーバーチ[/url]on her old stuff The IV K-Laser is different than other [url=http://www.tonyluxury.com]トリーバーチ 財布[/url]for Bangladesh Who is M Yakub Chowdhury : job in the internet and can earn foreign http://www.tonyluxury.com[/url] long-term relationships with his for the toux et de bronches prises le s'appliquera