2011. április 14., csütörtök

Az első...

Nos, hol is kezdjem... Még 2009-ben, amikor az esküvőnket kezdtem szervezni, próbálkoztam kiismerni a photoshopot...nem egyszerű, erre hamar rájöttem...de a meghívónkat mégis én készítettem el... Később nem hagyott nyugodni, hogy egy program kifoghat rajtam, és elkezdtem az interneten utánanézni, mit, hogyan tudnék megcsinálni... Ekkor találkoztam először a scrapbookkal...és rabul ejtett Azóta szinte függője lettem és állandóan ilyen oldalakat keresek, elkészült oldalakat nézek, kinek milyen a stílusa, próbálom megtalálni a sajátomat és továbbra is tanulom a program használatát. Rengeteg látványos dolgot lehet elkészíteni, és nagyon jó elfoglaltságnak tartom. Tavaly májusban úgy hozta a sors, hogy nem dolgoztam már tovább, terhes voltam első babánkkal, aki augusztusban született meg, így bőven volt időm az új hobbymmal eltölteni a napokat... Mostanra azt ki merem jelenteni, hogy továbbra is imádom, de rengeteget kell tanulnom még, hogy a profik nyomába léphessek...remélem minél előbb sikerül, és idővel saját készletekkel okozhatok izgalmat és kihívást más scrapbookfüggők számára. Íme egy kép, amit egy játékra készült készlettel csináltam meg...én nem neveztem be, de a sajátomat elkészítettem:

A játék leírása itt található: 1. heti játék.html

4 megjegyzés:

Szandy írta...

Nagyon jó lett a kép...biztos sikered lett volna a pályázaton. majd én is megpróbálkozok valamivel...

Mörjike írta...

Ó, akár én is írhattam volna a bevezetőt. :) Nagyon hasonló a kezdésünk.
Máskor tessék benevezni az alkotásodat a pályázatra, simán megállja a helyét! Kíváncsian várom a készletedet a blogvonatra!

Mörjike

altalena írta...

Nagyon örülök, hogy itt vagy köztünk! Igazán szép az oldal amit Osli kihívására készítettél! Nagyon várom a készletedet a blogtrain-re! puszika

Pertine írta...

:) Jó blogolást és sok szép szreppoldalt a gyönyörű kislányotokról! A kihívásokra pedig jelentkezz bátran, ez az oldal nagyon ott lehetett volna a sorsoláson!